نحوه ثبت نام در سایت

به منظور ثبت هر گونه درخواست خرید در سایت پیله، نیاز به داشتن حساب کاربری است که هر فردی لازم است یکبار روند ثبت نام را جهت ایجاد نام کاربری و رمز عبور انجام دهد و آنرا در جایی نگهداری کند تا در دفعات دیگر با وارد کردن آن بتواند خرید بعدی خود را به آسانی و بدون نیاز به گذراندن مراحل ثبت نام ، انجام دهد. جهت ایجاد حساب کاربری طبق موارد زیر عمل کنید:

 

بر روی دکمه سبز رنگ " ورود / ثبت‌نام " در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید، همچنین در صورتیکه قبلاً در سایت ثبت نام نموده اید از طریق همین صفحه می توانید وارد ناحیه کاربری خود شوید.

 

 

سپس در صفحه باز شده فرم مربوط به عضویت که در سمت چپ صفحه (در حالت موبایل در پایین صفحه) قرار دارد را بصورت کامل و با اطلاعات صحیح تکمیل نموده و بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک نمایید.

 

ثبت نام

 

بعد از کلیک بر روی دکمه "ثبت نام"، در صورتیکه اطلاعات وارد شده صحیح باشند پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام نمایش داده خواهد شد که بعد از آن می توانید با ورود به ناحیه کاربری خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین اطلاعات ورود به ناحیه کاربری که در فرم ثبت نام وارد کرده اید به آدرس ایمیل شما نیز ارسال خواهند شد.

 

 

لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در روند ثبت نام، از طریق صفحه ارتباط با ما با کارشناسان پیله تماس حاصل فرمائید.



مطالب مرتبط

ارسال نظر

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید ...