سئوالات متداول

1- دوست دارم از پیله خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
-  علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت پیله، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت پیله با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین شرکت مادر ایجاد کننده پیله با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق بیش از صدها هزار سفارش و انجام پروژه های خرد و کلان و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد پیله استفاده نمایید.

 

2- آیا برای خرید از پیله، حتما باید در سایت عضو باشم؟
-  بله، با این که بدون وارد شدن به حساب کاربری خود، می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در پیله می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
- بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 

4-  مدت زمان ارسال سفارشات چقدر است؟
- حداکثر ظرف 7 روز کاری سفارش شما تحویل داده می شود.


5-  ارسال سفارشات چگونه انجام می شود؟
- شرکت ما برای کم کردن مدت زمان ارسال سفارش به هر طریق ممکن سفارشات شما را تحویل خواهد داد .


6-  آیا هزینه ارسال به عهده سفارش دهنده می باشد؟
- بله، هزینه ارسال محصولات بر عهده مشتری می باشد که در هنگام تحویل به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.


7-  آیا محصولات ارسال شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند؟
- بله، کلیه محصولات این شرکت دارای 18 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .
توجه: هرگونه استفاده ناصحیح که منجر به خرابی قطعات و پارچه شود شامل گارانتی نمی باشد


8-  آیا محصولات قابل شستشو می باشند؟
- بله، به وسیله دستمال مرطوب  می توانید از رو تمیز کنید و یا به راحتی پرده را از گیره ها جدا کرده و آن را باز نموده و روی سطحی صاف قرار دهید و با شامپو فرش بشویید بعد از شستشو پرده را نصب نمایید تا خشک شود.


9- چگونه از کیفیت محصولات پیله اطمینان داشته باشم؟
- پیله در محصولات تولیدی خود که در کارخانه تخصصی پرده شرکت مادر پیله از مواد اولیه مرغوب و پارچه های تولید شده بنام بین المللی استفاده میکند در قسمت بررسی محصول تمامی مشخصات پرده اعم از نوع بافت و گرماژ پارچه مشخص شده است و با توجه به کیفییت بالای قطعات مورد استفاده ، پیله تمامی محصولات خود را تا 18 ماه ضمانت میکند پرده سفارش داده شده بعد از تولید توسط همکاران کنترل نهایی شده و در صورت معیوب بودن به تولید مجدد باز میگردد و بعد از تولید در بسته بندی بسیار زیبا و مقاوم با تمام امکانات و پایه های نصب خدمت خریدار ارسال میگردد .در هر صورت بعد از رسیدن پرده به دست خریدار و مقایسه کیفیت و بسته بندی محصول با دیگر محصولات متفرقه از سلامت خریدتان مطمئن و خوشنود خواهید شد.


10- آیا قیمتها بر اساس متر میباشد ؟
- خیر. بر اساس متر مربع میباشد که در زمان سفارش بعد از انتخاب عرض و ارتفاع توسط خریدار در قسمت تعیین شده ،سیستم بصورت خودکار عرض و ارتفاع را محاسبه کرده و قیمت را بر آن ضرب مینماید.


11-  آیا در پرده های ریموت دار امکان جمع کردن چند پرده به وسیله یک ریموت امکان پذیر است؟

- بله، ریموتی که به همراه پرده ها برای شما ارسال خواهد شد (در صورتی که تعداد پرده ها بیش از 1 عدد باشد) دارای نمایشگر می باشد که شما می توانید با انتخاب شماره پرده مورد نظر آن را جمع و باز نمایید. در صورتی که قصد جمع و یا باز نمودن تمامی پرده ها را داشته باشید، حالت ریموت را روی ALL قرار داده و با فشار یک دکمه می توانید همه پرده ها را جمع و باز نمایید،ناگفته نماند شرکت می تواند بنا به درخواست مشتری برای هر پرده یک ریموت جداگانه ارسال نماید،ضمناً اگر پرده ها در اتاق جداگانه ای نصب گردند برای هر اتاق یک ریموت جداگانه ارسال می گردد.

 

12-  آیا می توان پرده خریداری شده را بعدا موتورایز (ریموت دار) نمود؟
- بله، شما می توانید پرده را برای شرکت ارسال نمایید و بعد از موتورایز کردن در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.


سئوالات متداول